DOSTAVLJAMO OSEBNO TUDI OB SOBOTAH, NEDELJAH IN PRAZNIKIH V PORODNIŠNICE

080 12 91

Splošni pogoji poslovanja spletne strani Telegram Medo

SHRANI ALI NATISNI SPLOŠNE POGOJE
Splošni pogoji / Telegram Medo

Splošni pogoji spletne strani Telegram medo so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Spletna stran Telegram medo je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Telegram medo , Maja Najzer v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec na spletni strani. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani Telegram medo, telegrami medo, medo telegram, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Načini plačila

Na spletni strani Telegram Medo, ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • - predplačilo (nakazilo na TRR),
  • - prek spleta s plačilnimi karticami

Ob oddanem naročilu samodejno prejmete račun s kodo na mail. V kolikor računa niste prejeli preverite še v neželeni pošti, lahko pa nas pokličete tudi na 080/1291. Preverite, da bosta zapisana mail in telefonska številka res pravilna, v nasprotnem naročila ne bomo mogli oddati.

Telegrame bomo dostavili po izvedenem plačilu, zato vas prosimo za poslano potrdilo, za pravočasno dostavo.

Pomembne informacije

Pred oddajo naročila vedno počakamo na vaše plačilo (izjema so proračunski uporabniki).

Za plačilo naročila se upošteva plačilo s kartico, ki je vidno takoj, bančno nakazilo, knjiženje nakazila na naš račun, poslano izvršeno potrdilo o plačilu.

Za hitrejšo obdelavo naročila priporočamo, da nam potrdilo o plačilu pošljete na email naslov: telegrammedo@gmail.com

Upoštevamo uradna bančna potrdila o izvedenem plačilu, pošljete nam lahko tudi zaslonsko sliko opravljenega plačila, sporočila v smislu "plačano" in podobno pa niso dovolj za potrditev

Proračunski uporabniki

V kolikor ste proračunski uporabnik, vnaprejšnje plačilo ni potrebno. Vaš telegram bomo pripravili in odpremili takoj po prejetem naročilu, oziroma skladno z urnikom poslovanja.

Za opravljeno storitev vam bomo izdali e-račun. Osnova za izdajo e-računa je vaše spletno naročilo, v kolikor pa kot spremno dokumentacijo e-računov uporabljate lastne naročilnice, vas prosimo, da nam le-to pošljete na elektronski naslov: telegrammedo@gmail.com.

Veljavnost ponudbe

Navedene cene na spletni strani so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen na spletni strani in ostalih trgovinah po Sloveniji. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo dejanski videz izdelka, vseeno pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno dejanskega videza ali lastnosti izdelka. V morebitnem primeru bistvenega odstopanja od pričakovanega stanja omogočamo odstop od nakupa v skladu z: Odstop od pogodbe, vračilo blaga, reklamacije.

Veljavnost akcijske ponudbe

Veljavnosti akcije so navedene ob sami akcijski ponudbi in se lahko med seboj razlikujejo.

Postopek po opravljenem nakupu

Sprejeto naročilo:

Ob oddaji naročila ste zavezani poravnati naročilo.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo, račun po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Telegrami, naročeni in plačani do 15. ure, so mamicam dostavljeni še isti dan; kasnejša naročila/plačila so dostavljena naslednji dan.

Preklic naročila:

Ob oddaji naročila ste zavezani poravnati naročilo.

Od naročila lahko odstopite v roku 14 dneh, kot to določa zakon ZVPot-1, več si lahko preberete: Odstop od pogodbe, vračilo blaga, reklamacije

Potrjeno naročilo:

Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko, ali obvesti preko elektronske pošte. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in poskrbel za ustrezno menjavo.

Odpremljeno blago:

Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje.

V primeru, da telegrama niste pravočasno oddali in je mamica zapustila porodnišnico, ali v primeru, da je rodila v drugi porodnišnici in nam niste zagotovili podatkov, pošljemo plačan telegram naročniku.

V primeru, da mamica na dom ni prejela telegrama, bodisi zaradi napačnih podatkov, ki ste nam jih dali ali iz drugih razlogov in ni poskrbela za pravočasen prevzem in smo dobili zavrnjenega, ne odgovarjamo, lahko pa ga pošljemo z vašim doplačilom ponovno, ali pa ga pošljemo naročniku.

Garancija

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.

V kolikor gre za neskladnost blaga (po 72., 73. členu ZVPot-1), mora potrošnik obvestiti podjetje - prodajalca v roku dveh mesecev od ugotovitve neskladnosti in roku dveh let od nakupa blaga. Potrošnik neskladnost natančno opiše. Obvestilo o neskladnosti lahko potrošnik pošlje v prodajalno, kjer je bilo blago kupljeno. Potrošnik prodajalcu omogoči, da blago pregleda. Potrošnik od prodajalca pisno zahteva brezplačno vzpostavitev skladnosti v roku 30 dni, rok se lahko podaljša za največ 15 dni, pri čemer mora prodajalec o podaljšanju roka obvesiti potrošnika pred potekom 30 dnevnega roka.

V primeru neskladnosti blaga je potrošnik, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji in v vrstnem redu iz tega odseka, upravičen da: 1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga; 2. zahteva znižanju kupnine v sorazmerju z neskadlostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

Dobavni rok

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer isti, naslednji delovni dan, ali pa v treh do štirih delovnih dneh, – odvisno od izbire načina dostave.

Dostava Telegram medo, Telegrami medo

Ponudnik blago dostavi v najkrajšem možnem času, z upoštevanjem pravil in pogojev zdravstvenih ustanov. Dostavo za Telegram medo in Telegrami medo dostavimo sami osebno porodnici v roke, kjer je to mogoče, v nasprotnem primeru pošljemo, kar običajno traja od 1-3 ali štiri delovne dni, v tujino pa malo dlje.

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Telegram medo, telegrami medo, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • - jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • - pošiljatelj bo jasno razviden,
  • - različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • - jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • - željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

(TELEGRAM MEDO TEGA NE UPORABLJA IN NE IZVAJA - REKLAM IN KOMERCIALE)

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil zamenjavo naročenega izdelka. Fotografije izdelkov v večini primerov prikazujejo dejanski videz izdelka, vseeno pa so lahko včasih zgolj simbolične in ne zagotavljajo nujno dejanskega videza ali lastnosti izdelka. V morebitnem primeru bistvenega odstopanja od pričakovanega stanja omogočamo odstop od nakupa v skladu z: Odstop od pogodbe, vračilo blaga, reklamacije. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Pritožbe in spori

Skladno z zakonskimi normativi TELEGRAM MEDO, Maja Najzer s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Trgovec in uporabnik (kupec) kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču. Za te Splošne pogoje poslovanja in za vse spore med Trgovcem in uporabnikom (kupcem) velja in se uporablja slovensko materialno in procesualno pravo, pri čemer se ne uporabljajo pravila mednarodnega zasebnega prava, ki bi odkazovala na uporabo kateregakoli drugega prava.

Za vsa razmerja ter za pravice in obveznosti, ki niso urejene s temi splošnimi pogoji poslovanja, se smiselno uporabljajo določila Obligacijskega zakonika, Zakona o elektronskem poslovanju na trgu, Zakona o varstvu osebnih podatkov in Zakona o varstvu potrošnikov.

Dodatno lahko spor prijavite na platformi za spletno reševanje potrošniških sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.show