DOSTAVLJAMO OSEBNO TUDI OB SOBOTAH, NEDELJAH IN PRAZNIKIH V PORODNIŠNICE
Splošni pogoji spletne strani Telegram medo so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Spletna stran Telegram medo je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Telegram medo , Maja Najzer v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec na spletni strani. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani Telegram medo, telegrami medo, medo telegram, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Na spletni strani Telegram Medo, ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Ob oddanem naročilu samodejno prejmete račun s kodo na mail. V kolikor računa niste prejeli preverite še v neželeni pošti, lahko pa nas pokličete tudi na 080/1291. Preverite, da bosta zapisana mail in telefonska številka res pravilna, v nasprotnem naročila ne bomo mogli oddati.
Telegrame bomo dostavili po izvedenem plačilu, zato vas prosimo za poslano potrdilo, za pravočasno dostavo.
Pred oddajo naročila vedno počakamo na vaše plačilo (izjema so proračunski uporabniki).
Za plačilo naročila se upošteva plačilo s kartico, ki je vidno takoj, bančno nakazilo, knjiženje nakazila na naš račun, poslano izvršeno potrdilo o plačilu.
Za hitrejšo obdelavo naročila priporočamo, da nam potrdilo o plačilu pošljete na email naslov: telegrammedo@gmail.com
Upoštevamo uradna bančna potrdila o izvedenem plačilu, pošljete nam lahko tudi zaslonsko sliko opravljenega plačila, sporočila v smislu "plačano" in podobno pa niso dovolj za potrditev
V kolikor ste proračunski uporabnik, vnaprejšnje plačilo ni potrebno. Vaš telegram bomo pripravili in odpremili takoj po prejetem naročilu, oziroma skladno z urnikom poslovanja.
Za opravljeno storitev vam bomo izdali e-račun. Osnova za izdajo e-računa je vaše spletno naročilo, v kolikor pa kot spremno dokumentacijo e-računov uporabljate lastne naročilnice, vas prosimo, da nam le-to pošljete na elektronski naslov: telegrammedo@gmail.com.
Navedene cene na spletni strani so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen na spletni strani in ostalih trgovinah po Sloveniji. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.
Veljavnosti akcije so navedene ob sami akcijski ponudbi in se lahko med seboj razlikujejo.
Sprejeto naročilo:
Ob oddaji naročila ste zavezani poravnati naročilo.
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo, račun po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
Telegrami, naročeni in plačani do 15. ure, so mamicam dostavljeni še isti dan; kasnejša naročila/plačila so dostavljena naslednji dan.
Preklic naročila:
Ob oddaji naročila ste zavezani poravnati naročilo.
* Kasnejših stornacij ne upoštevamo. V kolikor oddanega naročila ne plačate pravočasno, ali ga ne prekličete v eni uri po oddanem naročilu, smatramo, da želite naročilo oddati, zato gre v obdelavo, tako, da stroški le tega že nastanejo in jih krijete vi (strošek priprave v vrednosti 6,9 eu).
* Vsa oddana naročila pregledamo in skrbno pripravimo, zato neplačane telegrame ne prekličemo, če jih ne prekličete sami v eni uri, bodo stroški priprave že nastali in jih poravnate vi.
Potrjeno naročilo:
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko, ali obvesti preko elektronske pošte. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in poskrbel za ustrezno menjavo. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.
Odpremljeno blago:
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje.
V primeru, da telegrama niste pravočasno oddali in je mamica zapustila porodnišnico, ali v primeru, da je rodila v drugi porodnišnici in nam niste zagotovili podatkov, pošljemo plačan telegram naročniku.
V primeru, da mamica na dom ni prejela telegrama, bodisi zaradi napačnih podatkov, ki ste nam jih dali ali iz drugih razlogov in ni poskrbela za pravočasen prevzem in smo dobili zavrnjenega, ne odgovarjamo, lahko pa ga pošljemo z vašim doplačilom ponovno, ali pa ga pošljemo naročniku.
Za izdelke na spletni strani veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Vsi izdelki so stestirani in pregledani, zato kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer isti, naslednji delovni dan, ali pa v treh do štirih delovnih dneh, – odvisno od izbire načina dostave.
Ponudnik blago dostavi v najkrajšem možnem času, z upoštevanjem pravil in pogojev zdravstvenih ustanov. Dostavo za Telegram medo in Telegrami medo dostavimo sami osebno porodnici v roke, kjer je to mogoče, v nasprotnem primeru pošljemo, kar običajno traja od 1-3 ali štiri delovne dni, v tujino pa malo dlje.
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Telegram medo, telegrami medo, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.
(TELEGRAM MEDO TEGA NE UPORABLJA IN NE IZVAJA - REKLAM IN KOMERCIALE)
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova telegrammedo@gmail.com, ali po klasični pošti na naslov:
Telegram medo, Maja Najzer s.p. Adamičeva ulica 7, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.