- Naročilo
- Kako naročim telegram?
- Ker smo spletna trgovina priporočamo, da telegram naročite preko naše spletne strani (postopek je hiter in enostaven). Spletno naročilo lahko oddate 24 ur na dan, vse dni v letu. V kolikor potrebujete pomoč pri naročilu, si lahko pogledate kategorijo Postopek naročila.
- Nudimo vam tudi oddajo naročila preko kontaktne telefonske številke 080 12 91. Telefonsko naročilo telegrama lahko oddate od ponedeljka do nedelje med 8. in 21. uro.
- Želim naročiti izdelek preko telefona. Ali vas lahko pokličem?
- Seveda. Za naročila po telefonu smo dosegljivi vse dni v tednu vključno sobote, nedelje in praznike vsak dan od 8.00 do 21.00 ure na telefonski številki 080 12 91.
- Ali lahko izdelek iz ponudbe naročim zase in ne v obliki telegrama?
- Seveda, vse izdelke iz ponudbe naše trgovine lahko naročite zase ali svoje najdražje kot enostaven spletni nakup. Vaše naročilo bomo zapakirali in odpremili na katerikoli naslov v Sloveniji. V kategoriji IZBERI PORODNIŠNICO označite DOSTAVA NA DOM. V kolikor želite oddati naročilo samo izdelka, ki vam je všeč brez voščilnice, pa nas pokličite na 080/1291
- Lahko dobim originalni račun na podjetje?
- Seveda. V polje “Naslov za račun” vpišite vse podatke podjetja vključno z davčno številko. Samodejno boste prejeli račun na podjetje na e-mail, s podatki, ki jih boste vpisali ob oddaji naročila.
- Po opravljenem nakupu na e-mail nisem prejel/-a potrditvenega maila. Zakaj?
- Možno je, da se je potrditveni e-mail znašel med nezaželeno pošto. Če ga tudi tam ne najdete, je morda prišlo do napake pri vpisovanju e-mail naslova. Oglasite se nam na telegrammedo@gmail.com ali pa nas pokličite na 080/1291 in z veseljem vam bomo pomagali.
- Kam bo prišel račun za moje naročilo?
- Račun za vaše naročilo boste po opravljenem nakupu samodejno prejeli na vaš e-mail naslov. Možno je, da se bo e-mail z računom znašel med nezaželeno pošto. Če ga tudi tam ne najdete, je morda prišlo do napake pri vpisovanju e-mail naslova. V tem primeru se nam oglasite na telegrammedo@gmail.com ali pa nas pokličite na 080/1291
- Ali je možna stornacija naročila?
- Pri personaliziranih darilih (torej kjer izvezemo ime otroka ali obdarovanca po vaših navodilih) stornacija žal ni mogoča. Stornacija ostalih stvari iz ponudbe je možna v eni uri po oddanem naročilu predno telegram pripravimo, zato vas prosimo za razumevanje in pravočasno javljanje stornacije, da ne pride do dodatnih stroškov (beri-splošni pogoji)
- Kakšen je strošek dostave?
- Storitev dostave je izračunana v zadnjem koraku pri oddaji naročila in je odvisna od pošiljanja v porodnišnico, ali na domači naslov.
- NAČINI PLAČILA
- Ali je potrebno plačilo vnaprej?
- Ne. Za proračunske uporabnike ni potrebno plačilo v naprej. V tem primeru so telegrami pripravljeni in odpremljeni še isti ali naslednji delovni dan, skladno z urnikom poslovanja. V kolikor ste proračunski uporabnik vam bomo izdali e-račun.
- Smo proračunski uporabnik. Ali tudi za nas zahtevate plačilo vnaprej?
- Ne. Za proračunske uporabnike ni potrebno plačilo v naprej. V tem primeru so telegrami pripravljeni in odpremljeni še isti ali naslednji delovni dan, skladno z urnikom poslovanja. V kolikor ste proračunski uporabnik vam bomo izdali e-račun.
- Kakšen je strošek dostave?
- Storitev dostave je izračunana v zadnjem koraku pri oddaji naročila in je odvisna od pošiljanja v porodnišnico, ali na domači naslov.
- Katere vrste plačil omogočate?
- Omogočamo naslednje možnosti plačil:
- - Plačilo po povzetju z gotovino ali kartico ob prevzemu paketa dostavni službi-(velja za naročila na domači naslov).
- - Plačilo z bančnim nakazilom po ponudbi oz. predračunu. Predračun prejmete samodejno na vaš e-naslov.
- - Plačilo s plačilnimi karticami.
- Ali je plačevanje s kreditnimi karticami varno?
- Spletna stran telegram medo uporablja ustrezna tehnološka in programska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov in plačil. V ta namen uporabljamo SSL certifikat. Avtorizacija kreditnih kartic se vrši v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na našem strežniku.
- Ko plačujete s kartico bodite pozorni v zadnjem koraku, za potrditev, ki jo zahteva vaša banka zaradi varnosti.
- Kupec je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, tako da poskrbi za ustrezno protivirusno zaščito svojega računalnika in z osebnimi podatki razpolaga previdno in varno.
- Ali vam moram pri plačilu po ponudbi poslati potrdilo o opravljenem plačilu?
- Če plačate s kartico ni potrebno, saj bomo videli takoj, v primeru predračuna pa vas lepo prosimo, da pošljete odrezek ali kopijo potrdila na mail telegrammedo gmail.com, tako bomo lahko naročilo hitreje dali naprej.
- DOSTAVA PAKETA
- Opravil/-a sem nakup v spletni trgovini. Kdaj lahko pričakujem paket?
- Trudimo se, da vsak telegram pripravimo v najkrajšem možnem času.Trenutni rok dobave personaliziranih izdelkov je od 1 do 3 delovnih dni, odvisno kam pošiljamo.V kolikor pošiljamo v porodnišnico je lahko isti dan, ali naslednji dan. Če pošiljamo na domači naslov pa običajno prispe v 3 delovnih dneh. Za ostalo ponudbo, ki je na zalogi v določeni porodnišnici, se dostava opravi isti dan, razen v primeru kasnejše ure, mamica dobi v porodnišnico naslednji dan. Dostava se vrši tudi ob sobotah, nedeljah in praznikih.
- Smo proračunski uporabnik. Ali tudi za nas zahtevate plačilo vnaprej?
- Ne. Za proračunske uporabnike ni potrebno plačilo v naprej. V tem primeru so telegrami pripravljeni in odpremljeni še isti ali naslednji delovni dan, skladno z urnikom poslovanja. V kolikor ste proračunski uporabnik vam bomo izdali e-račun.
- Porodnicam v Porodnišnici Postojna in Izola porodnišnično osebje in odgovorni ne dovoljujejo dostave telegramov.
- Sistem velja za vse ponudnike telegramov in dostava v sobo mamice ni dovoljena nikomur. V kolikor želite poslati telegram mamici, ki je rodila v Porodnišnici Postojna ali Izola, svetujemo, da telegram raje pošljete na njen domači naslov.
- Ali lahko pošljem vaš paket direktno na naslov prijateljice?
- Seveda. Kliknete pošlji telegram v porodnišnico ali na dom, nato izberi porodnišnico, ter označite dostava na dom. V zadnjem koraku pa vpišete njen naslov. Od vas potrebujemo podatke o plačniku in vaš mail, na katerega vam bomo poslali račun.
- Ali lahko pošljete paket tudi v tujino?
- Seveda, malčke in mamice razveseljujemo tudi izven Slovenije. Pri mednarodnem pošiljanju je strošek pošiljanja višji - odvisen je od države, kamor želite poslati paket. Čas dostave običajno traja od 2 do 10 delovnih dni. Za oddajo takega naročila nas prosimo pokličite na 080/1291.
- Zakaj paket še vedno ni prispel?
- Če v roku 3 do 4 delovne dni od oddanega naročila še vedno niste prejeli paketa, nas o tem prosimo obvestite na telegrammedo@gmail.com. Takoj bomo preverili, kje se nahaja vaša pošiljka.
- Če odgovora na vaše vprašanje niste našli, nam pišite mai: telegrammedo@gmail.com ali nas pokličite na 080 12 91 in z veseljem vam bomo pomagali.
- Telegram Medo (telegrami s tradicijo, z vami že od leta 2010)