Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne strani Telegram Medo

Splošni pogoji / Telegram Medo

Splošni pogoji spletne strani Telegram medo so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Spletna stran Telegram medo je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku. Upravlja jo podjetje Telegram medo , Maja Najzer in Igor Najzer Telegrami medo v nadaljevanju ponudnik. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec na spletni strani . Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani Telegram medo, telegrami medo, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: identiteto podjetja, kontaktne naslove, bistvene značilnosti blaga oziroma storitev, dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve, vse cene jasno in nedvoumno določene, način plačila in dostave, časovno veljavnost ponudbe, rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop in pojasnjen postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Načini plačila

Na spletni strani Telegram medo, Telegrami medo ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

• po predračunu
• preko položnice
• položnico lahko pripnemo tudi na mail in jo poravnate v roku 8 dni tudi preko spletne banke.

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

Veljavnost ponudbe

Navedene cene na spletni strani so nepreklicne in veljajo samo ob naročilu preko interneta, zato lahko pri nekaterih izdelkih pride do odstopanja cen na spletni strani in ostalih trgovinah po Sloveniji. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene vključujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik kupca obvesti. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, ki se lahko med seboj razlikujejo.

Postopek nakupa

Sprejeto naročilo:
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku ene ure možnost preklicati naročilo. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Potrjeno naročilo:
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani ponudnikovega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ponudnikov dobavitelj dostavi blago do ponudnika. Prek elektronske pošte ponudnik kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo blaga. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca, ali dobavil, ali pa celotno naročilo storniral. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave blaga, ki ga ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču.

Odpremljeno blago:
Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na kontaktni e-naslov: telegrammedo°gmail.com. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v tridesetih dneh po pisnem sporočilu o odstopu potrošnika od nakupa, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija naročila. Stroške vračila blaga krije kupec. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v tridesetih dneh po prejemu sporočila o odstopu potrošnika od nakupa.

Garancija

Za izdelke na spletni strani veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo.

Dobavni rok

Dobavni roki so izraženi v številu delovnih dni in sicer isti ali naslednji delovni dan – odvisno od izbire načina dostave.

Dostava Telegram medo, Telegrami medo

Ponudnik mora blago dostaviti v obljubljenem času. Dostavo za Telegram medo in Telegrami medo dostavimo sami osebno porodnici v roke!!

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Pravica do zasebnosti

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko spletne strani Telegram medo, telegrami medo, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

(TELEGRAM MEDO TEGA NE UPORABLJA IN NE IZVAJA - REKLAM IN KOMERCIALE)

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila, ali zamenjavo naročenega izdelka. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova telegrammedo gmail.com ali po klasični pošti na naslov:

Telegram medo, Maja Najzer s.p. Adamičeva ulica 7, 1000 Ljubljana ali Telegrami medo Igor Najzer , Adamičeva ulica 7, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.